Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2013

Κοινωτική Οδηγία του 2006/126/Ε.Κ


Αλλάζει πάλι ο τρόπος έκδοσης των διπλωμάτων οδήγησης για τα δίκυκλα και τα αυτοκίνητα από αυτήν την εβδομάδα, λόγω υποχρεωτικής εφαρμογής από τη χώρα μας της αντίστοιχης κοινοτικής οδηγίας. 


Οι αλλαγές αφορούν κυρίως τους υποψηφίους οδηγούς δικύκλων για τους οποίους οι εξετάσεις γίνονται δυσκολότερες και ακριβότερες και τις κατηγορίες και το χρόνο ισχύος των διπλωμάτων οδήγησης.

Με τις νέες διατάξεις, μεταξύ άλλων, θεσπίζεται η ανανέωση του διπλώματος κάθε 15 χρόνια και αυξάνεται ο αριθμός των πρακτικών μαθημάτων των υποψηφίων. Παράλληλα, οι υποψήφιοι δικυκλιστές που θα εξετάζονται για δίπλωμα, υποχρεώνονται να φορούν ειδικό ρουχισμό προστασίας (ειδική φόρμα, επιγονατίδες κ.λ.π).

Συγκεκριμένα, τα νέα διπλώματα που θα εκδοθούν από το ερχόμενο Σάββατο 19 Ιανουαρίου και μετά, θα πρέπει να ανανεώνονται κάθε 15 χρόνια έως την ηλικία των 65 χρόνων και μετά τα 65 κάθε τρία χρόνια. Οι κάτοχοί τους θα πρέπει να υποβάλλονται εκ νέου σε ιατρικές εξετάσεις (από παθολόγο και οφθαλμίατρο). Εάν εντοπίζεται πρόβλημα θα παραπέμπονται σε δευτεροβάθμιες επιτροπές. Ωστόσο, δεν θα υποβάλλονται ξανά σε θεωρητικές ή πρακτικές εξετάσεις.

Για τα επαγγελματικά διπλώματα εξακολουθεί να ισχύει η ανανέωσή τους ανά πενταετία, ενώ μετά τη συμπλήρωση των 65 χρόνων, η ανανέωση της άδειας οδήγησης θα γίνεται ανά τριετία. Οι παλιές άδειες για δίκυκλα και ερασιτεχνικά διπλώματα, καθώς και όσες εκδοθούν από εξετάσεις που έχουν ολοκληρωθεί έως και τις 18 Ιανουαρίου, θα συνεχίσουν να ισχύουν είτε μέχρι ο κάτοχός τους να συμπληρώσει την ηλικία των 65 ετών είτε μέχρι το 2033 (ο,τι έρθει πρώτο).

Παράλληλα, δημιουργούνται νέες κατηγορίες αδειών οδήγησης οι οποίες δεν υπήρχαν έως τώρα, προσαρμόζοντας τις άδειες στην τεχνολογία και τις προδιαγραφές των οχημάτων που κυκλοφορούν. Συγκεκριμένα θεσμοθετούνται οι κατηγορίες ΑΜ για τα μοτοποδήλατα, Γ1 (C1) για τα φορτηγά έως 7,5 τόνους και Δ1 (D1) για τα λεωφορεία έως 16 θέσεων.

Το νέο δίπλωμα για τα μοτοποδήλατα θα ονομάζεται ΑΜ, ενώ η Τροχαία βγαίνει από το παιχνίδι και τα διπλώματα μοτοποδηλάτου θα χορηγούνται και αυτά από τις υπηρεσίες Μεταφορών σε υποψηφίους άνω των 16 χρόνων.

Ειδικά για τους υποψηφίους οδηγούς μοτοσικλετών από τις 7 Φεβρουαρίου θα ισχύσουν δύο νέες δοκιμασίες στην πρακτική εξέταση: η κίνηση με ταχύτητα 50 χιλιομέτρων και η αποφυγή εμποδίων και η κίνηση με ταχύτητα 50 χιλιομέτρων και ακινητοποίηση του δικύκλου σε συγκεκριμένη απόσταση.

Με τις νέες ρυθμίσεις, αυξάνονται και τα μαθήματα των υποψηφίων οδηγών. Ειδικότερα, αυξάνονται τα υποχρεωτικά πρακτικά μαθήματα για την απόκτηση άδειας οδήγησης ΙΧ από 20 σε 25 και για τα δίκυκλα από 10 σε 14. Τα θεωρητικά μαθήματα δεν αλλάζουν και παραμένουν 20 για τα ΙΧ και 30 για τα δίκυκλα. Σε περίπτωση που ο υποψήφιος δηλώσει αναλφάβητος, προστίθενται δύο ώρες θεωρητικής εκπαίδευσης. Μικρότερη αύξηση των μαθημάτων θα προβλεφθεί και για τις κατηγορίες επαγγελματικών αδειών.

Σημειώνεται, ότι στο εξής ο υποψήφιος οδηγός δεν θα μπορεί πλέον να κάνει μαθήματα πρακτικής εκπαίδευσης εάν προηγουμένως δεν έχει επιτύχει στις εξετάσεις για τη θεωρητική εκπαίδευση (σήματα κ.λ.π). Αυτό σημαίνει πως κάποιος εάν «κοπεί» στα σήματα δεν θα μπορεί να κάνει οδήγηση.
Τα παράβολα για τις ιατρικές εξετάσεις παραμένουν στα 90 ευρώ και για την έκδοση της άδειας στα 30 ευρώ. Ωστόσο, θεσπίζεται παράβολο 10 ευρώ, το οποίο θα πληρώνουν οι υποψήφιοι κάθε φορά που θα επανεξετάζονται σε περίπτωση αποτυχίας.

Για την τήρηση του αδιάβλητου των εξετάσεων, το οποίο αποτελεί το μεγαλύτερο …πονοκέφαλο του ισχύοντος συστήματος, προβλέπονται αλλαγές και στους εξεταστές, οι οποίοι ήδη περνούν ειδικά σεμινάρια. Παράλληλα, όσοι νέοι εξεταστές εισαχθούν στο σύστημα θα πρέπει να έχουν δίπλωμα ανάλογο της κατηγορίας που εξετάζουν, ενώ από το 2015 και μετά οι εξεταστές θα είναι υποχρεωτικά πτυχιούχοι.

Επίσης στο ειδικό έντυπο που θα συμπληρώνεται ύστερα από κάθε εξέταση θα υπάρχει συγκεκριμένη αιτιολογία απόρριψης, ενώ η κάθε σχολή, ο κάθε εκπαιδευτής και ο κάθε εξεταστής θα έχει ένα δικό του μοναδικό κωδικό, ώστε να ελέγχονται πιθανοί ύποπτοι …συνδυασμοί. Επιπλέον στο έντυπο θα αναγράφεται πόσες φορές έχει εξεταστεί θεωρητικά και πρακτικά ο κάθε υποψήφιος.Την ίδια στιγμή θα δοθεί η δυνατότητα στους Περιφερειάρχες να επιλέγουν μεταξύ του συνόλου των υπαλλήλων τους για την επιτήρηση στις θεωρητικές εξετάσεις και να μην περιορίζονται μεταξύ των υπαλλήλων της οικείας διεύθυνσης μεταφορών.

Τα πράγματα αναμένεται να δυσκολέψουν ακόμα περισσότερο έως το τέλος της χρονιάς οπότε και θα εκδοθούν νέα εγχειρίδια εκπαίδευσης και εξέτασης για όλες τις κατηγορίες διπλωμάτων, στα οποία μάλιστα θα υπάρχουν ειδικά κεφάλαια για την οικολογική οδήγηση.

Το ΦΕΚ εδώ.



Οι απόψεις ΜΑΣ !!!!!!


Το Ελληνικό κράτος ήταν είναι και θα είναι αποκλειστικά και μονό ΦΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΙΜΑ, που αυτό απλά σημαίνει :


"Σκληρό και βαθειά αντιλαϊκό σύστημα εξουσίας που οδηγεί σε μια οικονομία που χρόνια τώρα οδηγεί τα κέρδη στους λίγους που όμως αυτή η οικονομία και αυτή η πολιτική ταυτόχρονα οδηγεί στην συμπίεση του εισοδήματος των πολλών.. Για ποια δημοκρατία και τρίχες μας πιπιλίζουν το μυαλό μας από το πρωί μέχρι το βραδύ λοιπόν? Οι ολιγαρχίες λεφτάδες και οι υπάλληλοι τους πολιτικοί κυβερνάνε αυτή την χώρα. Δεν ενδιαφέρονται για τίποτε πια."



Κακομοίρα Ελλάδα σταμάτα να τρως τα παιδία σου !!!!!!!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου